نظرسنجی – آلبوم ِ اعجاز


در نظر سنجی ِ بلاگ شرکت کنید . توجه داشته باشید هر فرد تنها فقط یک‌بار قادر خواهد بود رای دهد . حتمن دلیل ِ انتخاب ِ هر آهنگ را برای ِ ما در بخش ِ کامنت‌های ِ نظرسنجی بنویسید و نظرسنجی را در فیس‌بوک به اشتراک بگذارید …

Posted on July 19, 2013, in Poll and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. besyar ziba,shear az bateneh vojod e har asheghe az khud gozashte va razi be har dalili barayeh bodaneh kenareh mashughash khalegh shudeh…..

  2. خیلی سخت بود که بین نگو بدرود و حس مبهم و اعجاز یکی رو انتخاب کنم…. اما چونکه تمام اینها اعجاز هستند در نهایت اعجاز.

  3. هیاهو برا اینکه از وقتی هیاهو رو شنیدم عاشق گوگوش شدم

  4. برای من…چون به شدت به دلم نشسته…هم کلام…هم ملودی و هم نحوه اجرای بی نظیرش…میتونم 100 بار پشت سر هم بهش گوش بدم و خسته نشم…بی صبرانه منتظر ویدئوش هستم

  5. فریبرز حیدری

    به ترتیب نگو بدرود-هیاهو-نقطه پایان-حس مبهم-برای من- اعجاز….

  6. فکر کنم در این آلبوم بجای اینکه بگم ازکدوما خوشم میاد
    بگم از کدوما کمتر خوشم میاد ، راحت تر باشه ! فقط از هیاهو و نازنین بیقرار کمتر خوشم میاد
    بقیه ترانه ها بشدت مورد علاقه هستن
    بترتیب :
    اعجاز: بخاطر رهایی صدای گوگوش در اوج که بینظیره – بهشت : بخاطر مفهوم وسیع ترانه که هر عشق ممنوعی رو میتونه در بر بگیره
    نگو بدرود که بسیار بسیار زیباس هم ملودی و هم کلام
    حس مبهم ملودی خاصی داره و نوع کلامش در کارنامه گوگوش متفاوت تره
    و دوسش دارم
    نمیدونی که جذابیت های خاص خودشو داره و شیطنت گوگوش سالهای دور رو یادآوری میکنه

    نقطه پایان خیلی خوبه
    بی من وتو عالیه
    همشون خوبن – انتخاب واقعا سخته
    اگه بخوام جمع بندی کنم
    اعجاز برای رهایی صدای گوگوش
    بهشت برای کلام
    نگو بدرود بخاطر تلفیق ملودی و کلام و حس

Leave a Reply

